Comfy en Enlighted samenwerken om slimmere werkplekken te creëren

Integratie levert intelligent bureaureserveringssysteem op voor het verbeteren van op activiteiten gebaseerde werkplekken en het maximaliseren van ruimtegebruik

Comfy and Enlighted have integrated their technologies to create a new intelligent desk reservation system. (Photo: Business Wire)

OAKLAND, Californië & SUNNYVALE, Californië--()--Comfy, de toonaangevende leverancier van globale oplossingen voor werkplekervaring en Enlighted, de toonaangevende leverancier van Internet of Things (IoT)-oplossingen voor commerciële gebouwen, werken samen om slimmere werkplekken te leveren. Hun samenwerking integreert Comfy’s krachtige platform voor werkplekervaring met de bekroonde IoT-technologie van Enlighted. Het eerste samenwerkingsproject is een intelligent bureaureserveringssysteem dat inspeelt op de groeiende behoefte aan open, op activiteiten gebaseerde werkplekken. De oplossing is voorzien van een nieuwe configuratie met verlichte bureausensoren en wordt momenteel ingezet in de wereldwijde vastgoedportefeuille van een van ‘s werelds grootste bedrijfssoftwarebedrijven.

Comfy
Anna Lui