Planview onthult nieuwe visuele identiteit op Global SAFe Summit 2019

Krachtig en gemoderniseerd Planview-merk personifieert innovatieve, wendbare reizen van ondernemingen die strategie transformeren naar levering in de veranderende werkwereld

AUSTIN, Texas--()--Vandaag, op de 2019 Global SAFe Summit in San Diego, Californië, heeft Planview een gedurfde nieuwe huisstijl onthuld. Sinds 1989 loopt Planview voorop bij het leveren van bekroonde bedrijfsoplossingen voor het beheer van werk en middelen. Nu gaat Planview dit volgende hoofdstuk in als het belangrijkste platform om elke organisatie in staat te stellen om de strategie naadloos om te zetten in de huidige veranderende wereld van het werk.

Bekijk de Planview-video.

“Planview heeft een opmerkelijke transformatiereis achter de rug met toonaangevende groei en capaciteitsuitbreiding, en het is een spannende dag met de lancering van onze nieuwe huisstijl”, aldus Planview CEO Greg Gilmore.

Planview, Inc.
Karoline McLaughlin