WIN 2019 Symposium: WINnovatie en wereldwijde toepassing van precisie-ococologie

Deelnemen aan een unieke wereldwijde discussie (van Europa, de VS, Canada, het Midden-Oosten tot Azië) over de toepassing van precisie-ococologie

23-24 juni 2019, Parijs, Frankrijk

VILLEJUIF, Frankrijk--()--Het 11e WIN Symposium in Precision Oncology wordt gehouden in Parijs, Frankrijk, op 23 en 24 juni 2019.

Met de al 11 jaar durende ondersteuning van ASCO®, zal het WIN-symposium op 23 en 24 juni 2019 in Parijs (Frankrijk) een boeiende line-up van sprekers opleveren die discussiëren over Innovatie en wereldwijde implementatie van precisie-ocologie.

De huidige status van precisie-oncologie over de hele wereld zal worden onderzocht met de bijzondere deelname van de voorzitters van het evenement, Richard L. Schilsky, voorzitter van het WIN Consortium (*), senior vice-president en Chief Medical Officer van ASCO, en Josep Tabernero, vice-voorzitter van het WIN Consortium, voorzitter van ESMO en directeur van het Vall d’Hebron Institute of Oncology, Spanje.

Wereldwijde ervaring zal worden gedeeld:

• Optimalisering van de patiëntenregistratie en de doeltreffendheid van klinische proeven met betrekking tot precisie-oncologie in het UT MD Anderson Cancer Center, VS.
  • Beslissingsondersteuning voor precisie-ocologie: In ontwikkeling van Monotherapie naar genomisch gefundeerde combinaties, UT MD Anderson Cancer Center, VS.
  • De waarde van gepersonaliseerde geneesmiddelen voor gezondheidszorgsystemen in Europa – door de Europese biofarmaceutische bedrijven (EBE) en de Europese Federatie van farmaceutische bedrijven en verenigingen (EFPIA).
  • Snel veranderende landschap van precisie geneeskunde in Japan, Tokyo Medische en Tandheelkundige Universiteit van Tokyo.

WIN Consortium
Vladimir Lazar