Top mobiliteitsbedrijven gaan samen en vormen Sterling Lexicon

Biedt end-to-end verhuisdiensten aan over de hele wereld

Loading media player...

JACKSONVILLE, Florida (VS)--()--Twee van de meest vertrouwde leiders uit de mobiliteitsbranche – Lexicon Relocation en Sterling Mobility – kondigden deze week de lancering aan van hun nieuwe merk: Sterling Lexicon.

Medio 2018 verwierf Lexicon Relocation het bedrijf Sterling Mobility en creëerde daarmee een uitbreiding van hun gecombineerde wereldwijde aanwezigheid en dienstenaanbod in de mobiliteitsmarkt. Na zes maanden van integratie hebben de twee bedrijven zich opnieuw geïntroduceerd als één verenigd, wereldwijd merk. Door de integratie van deze twee bedrijven kan Sterling Lexicon end-to-end diensten leveren over de hele wereld. De wereldwijde medewerkers van Sterling Lexicon richten zich op gepersonaliseerde, intensieve en hoogwaardige oplossingen en beheren op deskundige wijze de verhuisbehoeften van zowel particuliere als zakelijke klanten.

“Lexicon en Sterling stonden individueel hoog aangeschreven in de verhuisbranche, met een reputatie voor uitstekende klantenservice. Samen bieden we een ongeëvenaard niveau van zorg, expertise en aandacht voor het verplaatsen van medewerkers over de hele wereld”, aldus Peter Sewell, Managing Director in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en Azië en het Stille Oceaangebied (APAC).

David Dance, President voor Noord- en Zuid-Amerika voor Sterling Lexicon voegde daaraan toe: “Sterling Lexicon laat zien dat we onze klanten deskundig advies en strategische inzichten kunnen bieden. Wij hebben de ingrediënten om precies de juiste mix van oplossingen te bieden die bedrijven ondersteunen en helpen om de veranderingen in de sector bij te houden.”

In totaal voert Sterling Lexicon wereldwijd jaarlijks meer dan 25.000 verhuizingen uit en maakt daarbij gebruik van 14 regionale kantoren en 1.000 partners in de toeleveringsketen, die 180 landen over de hele wereld bedienen. Het nieuwe merk maakt deel uit van The Suddath Companies, dat zijn 100- jarige bestaan viert.

“Het nieuwe merk draait volledig om het creëren van een mobiliteitservaring die leidt tot gelukkige, productieve mensen,” zegt Mike Brannigan, CEO van The Suddath Companies. “Klanten kunnen nu van ons verwachten dat ewij naadloos over de hele wereld kunnen leveren, terwijl we tegelijkertijd lokale en regionale expertise bieden. Via onze innovatieve technologie, onze ervaren medewerkers en onze brede dienstverlening hebben we een unieke niche in de markt gecreëerd.”

Ga voor updates en meer informatie over Sterling Lexicon naar sterlinglexicon.com.

Mediacontact:
Shelby Boyd