BCW benoemt Jillian Janaczek New York Market Leader

Rachi Govil is benoemd tot BCW New York Healthcare Practice Leader

NEW YORK--()--BCW (Burson Cohn & Wolfe), een toonaangevend wereldwijd communicatiebureau, heeft vandaag aangekondigd dat Jillian Janaczek is benoemd tot Executive Vice President, Managing Director, Market Leader voor New York, de grootste markt van het bedrijf wereldwijd. In haar nieuwe rol zal ze het talent en de activiteiten van het hoofdkantoor van het bedrijf beheren, belangrijke klantrelaties onderhouden en de groei van het bedrijf in alle sectoren van de industrie stimuleren. Rachi Govil zal de rol van Executive Vice President, Managing Director, New York Healthcare Practice Leader, op zich nemen.

Media:
BCW
Catherine Sullivan, 212-798-9501
Catherine.Sullivan@bm.com

Release Summary

BCW (Burson Cohn & Wolfe), a leading global communications agency, today announced Jillian Janaczek has been named Executive Vice President, Managing

Media:
BCW