DE-CIX lanceert ‘Project Reach’ met euNetworks, partner voor bandbreedte-infrastructuur

Brady Rafuse (Photo: Business Wire)

FRANKFURT MAIN, Duitsland & LONDEN--()--DE-CIX, ’s werelds toonaangevende Internet Exchange operator, heeft vandaag de lancering aangekondigd van’ Project Reach ‘, samen met haar lanceringspartner euNetworks. Project Reach concentreert zich op de wens van DE-CIX om zijn bereik uit te breiden naar meer datacenters. Daarom breidt de Internet Exchange operator de locaties uit waar klanten verbinding kunnen maken en toegang hebben tot het DE-CIX-peeringplatform. DE-CIX werkt samen met carriers en maakt gebruik van hun transportnetwerken en Point-of-Presences (PoP’s) voor extra toegang. Naast de voor DE-CIX geschikte sites, waar DE-CIX zijn eigen hardware onderhoudt, worden deze nieuwe toegangsplaatsen toegevoegd met partners – zoals euNetworks – die de hardware onderhouden en beheren.

euNetworks contact:
Hannah Britt