CrowdStrike kondigt Real Time Response en Real Time Query aan om organisaties te helpen snel weer aan het werk te gaan na een cyberaanval

Bedrijf verbetert zijn toonaangevende oplossing voor eindpuntdetectie en -respons (EDR) met Real Time Response- en Real Time Query-mogelijkheden

SUNNYVALE, Calif.--()--CrowdStrike® Inc., de marktleider op het gebied van eindpuntbeveiliging in de cloud, heeft vandaag de toevoeging aangekondigd van Real Time Response- en Real Time Query-functies voor haar Falcon Insight™ EDR-oplossing. Deze nieuwe functies voorzien incidentresponders van directe toegang tot systemen binnen de gedistribueerde onderneming, zodat ze snel incidenten kunnen onderzoeken, beslissende actie kunnen ondernemen om bedreigingen met chirurgische precisie te elimineren en snel weer aan het werk kunnen. De nieuwe functies bouwen voort op het vermogen van het CrowdStrike Falcon-platform om bedreigingen op eindpunten te stoppen door de toevoeging van een ongeëvenaard vermogen om snel te reageren en de kosten die gepaard gaan met het afhandelen met geavanceerde cyberaanvallen te minimaliseren.

Wanneer een cyberaanval wordt ontdekt, hebben Security Operations Center (SOC)-teams twee dringende doelen: snel inzicht krijgen in de bedreiging en vervolgens actie ondernemen om deze te verhelpen. Volgens het Global Threat Report van 2018 van CrowdStrike duurt de gemiddelde binnendringing minder dan twee uur vanaf het eerste aanvalspunt tot het uiteindelijke doelwit. Deze statistiek van 'uitbreektijd' laat zien hoe weinig tijd de verdedigers hebben voor onderzoek en verwijdering van de aanvaller uit het netwerk, voordat het incident escaleert tot een overtreding. Naast haar toonaangevende preventiemogelijkheden richt CrowdStrike zich op deze uitdaging door diepgaande, directe toegang te bieden tot alle systemen die responders nodig hebben om een snelle en effectieve oplossing te vinden binnen het 'uitbreektijdvenster.'

Door gebruik te maken van de bestaande Falcon-sensor, cloud en console, kan CrowdStrike Real Time Response- en Real Time Query-mogelijkheden leveren aan systemen overal ter wereld, zonder incrementele kosten in termen van prestaties of infrastructuur. CrowdStrike Falcon's EDR-capaciteiten zorgen ervoor dat klanten beschikking hebben over uitgebreid, realtime en historisch zicht op alles wat in hun omgeving wordt uitgevoerd. De Real Time Response-functie voegt krachtige interactieve mogelijkheden toe en geeft direct inzicht in het locale bestandssysteem, register, netwerk en meer. Het stelt responders ook in staat de deur te sluiten voor bedreigingen door kwaadwillende processen te elimineren en de resterende, door de aanvaller achtergelaten sporen te verwijderen. Real Time Query biedt de ultieme zichtbaarheid en controle voor responders door ze ondersteunen via informatieverzameling en responsacties op maat.

“Met de lancering van deze capaciteit stelt CrowdStrike SOC-teams in staat om beveiligingsgerelateerde incidenten sneller, effectiever en efficiënter dan ooit tevoren te verhelpen,” aldus George Kurtz, mede-oprichter en chief executive officer van CrowdStrike. “CrowdStrike Falcon Insight Real Time Response & Real Time Query helpen klanten strategischer om te gaan met hun incidentresponsinspanningen en snel beslissende herstelmaatregelen te nemen om de schade door cyberincidenten te minimaliseren, terwijl ze werken met volledige kennis van wat er in hun omgeving gebeurt.”

Lees hier een blog van George Kurtz, CEO van CrowdStrike, voor meer informatie over CrowdStrike's lancering van het Spring Platform.

Bezoek CrowdStrike tijdens de RSA-conferentie van 2018 op stand #941 Moscone South voor presentaties en demo's en spreek met onze experts.

Over CrowdStrike®

CrowdStrike is marktleider op het gebied van door de cloud geleverde eindpuntbescherming. Dankzij het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) biedt het CrowdStrike Falcon®-platform onmiddellijke zichtbaarheid en bescherming in de hele onderneming en worden aanvallen op eindpunten binnen of buiten het netwerk voorkomen. CrowdStrike Falcon wordt in enkele minuten ingezet om vanaf dag één te voorzien in bruikbare informatie en realtime beveiliging. Het verenigt naadloos AV van de volgende generatie met de allerbeste eindpuntdetectie en -respons, ondersteund door een 24/7 geleide jacht. De cloudinfrastructuur en single-agent-architectuur nemen de complexiteit weg en voegen schaalbaarheid, beheerbaarheid en snelheid toe.

CrowdStrike Falcon beschermt klanten tegen alle soorten cyberaanvallen met behulp van geavanceerde, handtekeningloze AI en op Indicator-of-Attack (IOA) gebaseerde bedreigingspreventie om bekende en onbekende bedreigingen in realtime te stoppen. Aangedreven door de CrowdStrike Threat Graph™ correleert Falcon onmiddellijk meer dan 100 miljard beveiligingsevenementen per dag van over de hele wereld om bedreigingen onmiddellijk te voorkomen en te detecteren.

Er is veel meer te vertellen over de wijze waarop Falcon eindpuntbeveiliging heeft geherdefinieerd, maar er is maar één ding dat u hoeft te onthouden over CrowdStrike: wij stoppen inbreuken.

U heeft volledige toegang tot CrowdStrike Falcon Prevent™ door hier uw gratis proefperiode te starten.

Meer informatie: https://www.crowdstrike.com/
Volg ons: Blog | Twitter

© 2018 CrowdStrike, Inc. Alle rechten voorbehouden. CrowdStrike®, CrowdStrike Falcon®, CrowdStrike Threat Graph™, CrowdStrike Falcon Prevent™, Falcon Prevent™, CrowdStrike Falcon Insight™, Falcon Insight™, CrowdStrike Falcon Discover™, Falcon Discover™, CrowdStrike Falcon Intelligence™, Falcon Intelligence™, CrowdStrike Falcon DNS™, Falcon DNS™, CrowdStrike Falcon OverWatch™, Falcon OverWatch™, CrowdStrike Falcon Spotlight™ en Falcon Spotlight™ bevinden zich onder de handelsmerken van CrowdStrike, Inc. Andere merken zijn handelsmerken van derden.

CrowdStrike, Inc.
Ilina Cashiola, 202-340-0517