David D. Powell sluit zich als nieuwe CFO aan bij Harbor Energy

Sectorveteraan versterkt het exceptionele Executive Team

WASHINGTON--()--Harbor Energy, Ltd. (“Harbor ”) heeft vandaag aangekondigd dat David D. Powell als Chief Financial Officer is toegetreden tot de organisatie. De heer Powell is een doorgewinterde olie- en gasuitvoerder met wereldwijde operationele ervaring, die wereldwijd financiële, IT- en supply chain-organisaties heeft opgebouwd en beheerd, post-acquisitie integratieactiviteiten heeft geleid en expertise heeft in zowel operationele transformatie als bedrijfsstrategie voor de lange termijn. Hij zal werken vanuit de kantoorgebouwen van Harbor Energy in Houston en zal in zijn nieuwe rol wereldwijd een reeks verantwoordelijkheden hebben.

Linda Z. Cook, Chief Executive Officer van Harbor Energy, zei: “Nadat we eind vorig jaar onze grote transactie in de Noordzee hadden afgesloten, gevolgd door de recente aankondiging met betrekking tot de voortgang met de mogelijke acquisitie van Santos Ltd, zijn dit spannende tijden voor Harbor Energy. Gezien de jarenlange ervaring van David als internationale CFO op het gebied van olie en gas, zal hij ongetwijfeld een enorme bijdrage leveren aan de verdere uitvoering van onze strategie. We verwelkomen hem in het team.”

Sard Verbinnen & Co.
Robert Rendine / Brandon Messina, +1-212-687-8080