Everbridge neemt Unified Messaging Systems over

Voegt unieke mobiele waarschuwingen voor het hele land toe en breidt de leiderschapsrol in internationale markten uit

BURLINGTON, Mass.--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldwijde marktleider op het gebied van kritisch evenementbeheer en softwaretoepassingen voor bedrijfsveiligheid om mensen te beschermen en bedrijven sneller te laten opereren, heeft de voltooiing aangekondigd van de overname van Unified Messaging Systems ASA (“UMS”). UMS is gevestigd in de Noorse hoofdstad Oslo en biedt wereldwijd een uniek landelijk waarschuwingssysteem voor mobiele gebruikers en is ook een van de toonaangevende communicatieproviders. Door de bewezen kwaliteit van mobiele waarschuwings-, crisisbeheerings- en meldingsapplicaties van UMS te verenigen met Everbridge’s toonaangevende softwareplatform voor Critical Event Management (CEM) creëert de overname een uitgebreide set van oplossingen om klanten te helpen bij het beoordelen van bedreigingen, het initiëren en beheren van incidenten en het informeren van mensen op lokaal, nationaal en zelfs mondiaal niveau.

Media Contact:
Everbridge