HMTG: Welkom in Hannover! partnerland op CeBIT 2017 – maak kennis met Japan in Hannover

Japan meets Hanover: partner country at CeBIT 2017 (photo: Business Wire)

HANNOVER--()--Naast een economische topregio in het hart van Europa en een perfect bereikbare plek, is Hannover ook een plaats vol recreatieve activiteiten, geweldige en betaalbare woningen en een prachtige natuurlijk landschap rond een van de groenste steden van Duitsland.

Japan ontmoet Hannover – dit gaat samen met de vriendschappelijke relaties en een warm welkom in de hoofdstad van Nedersaksen. De centrale link is de tweelingstedenband tussen Hannover en Hiroshima, die dateert van 1938. Sindsdien is de band tussen de steden goed onderhouden, met verschillende verenigingsverbanden, initiatieven, vredeswerk en uitwisselingen. Bovendien is de burgemeester van Hannover, Stefan Schostok, vicevoorzitter van de organisatie Mayors for Peace. Deze organisatie is in 1982 opgericht door de burgemeester van Hiroshima.

Hannover Marketing und Tourismus GmbH
Maike Scheunemann