Verwachte hoogtepunten van 22e Yiwu International Commodities Fair

Yiwu Fair-- Asia's leading consumer goods fair (Graphic: Business Wire)

YIWU, China--()--De 22e Yiwu International Commodities Fair (Yiwu Fair) staat op het punt van beginnen. De beurs vindt van 21 tot 25 oktober plaats in het Yiwu International Exhibition Center in de provincie Zhejiang.

Zhejiang Made vergroot internationaal merkbewustzijn

“Zhejiang Made” is een belangrijke ontwikkelingsstrategie van de overheid van Zhejiang, die de transformatie van een op arbeid en grondstoffen gebaseerd groeimodel naar een innovatiegericht groeimodel wil versnellen. Zodoende stimuleert ze de leveringscapaciteit van kwalitatief hoogwaardige producten.

Trendsettend evenement voor concurrerende en opkomende sectoren

Als trendsetter voor kleine goederen trekt Yiwu Fair toonaangevende bedrijven die hun nieuwste producten tentoonstellen. Dit jaar versterkt de Yiwu Fair met een geoptimaliseerde expostructuur zijn positie als windhaan van de markt.

Yiwu China Commodities City Exhibition Co., Ltd.
Kaili Chen, +86 579-85415002
ckl@yiwufair.com

Yiwu China Commodities City Exhibition Co., Ltd.
Kaili Chen, +86 579-85415002
ckl@yiwufair.com