ERYTECH houdt conference call over tweede kwartaal op 7 september

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH (Euronext Paris: FR0011471135 – ERYP) (Paris:ERYP) (ADR:EYRYY), de Franse biofarmaceutische ontwikkelaar van innovatieve behandelingen van acute leukemie en andere kankersoorten door middel van ‘uithongering’ van tumoren, heeft vandaag bekendgemaakt dat het op dinsdag 6 september 2016 zijn tweedekwartaalcijfers en bedrijfsupdate presenteert. Het gaat om het kwartaal dat eindigde op 30 juni 2016.

De directie van ERYTECH houdt op woensdag 7 september 2016 om 15.00 CET (09.00 am EDT) een conference call en webcast, waarin ze de belangrijkste financiële en operationele punten in het tweede kwartaal en eerste halfjaar van 2016 bespreekt. Ceo en bestuursvoorzitter Gil Beyen, financieel en operationeel bestuurder Eric Soyer en hoofd marketing Iman El-Hariry geven een korte presentatie, gevolgd door vraag- en antwoordsessie.

ERYTECH
Gil Beyen