Huawei: Modewereld maakt dankzij technologie revolutie door

Our undergarments will have built in technology that tracks vital statistics, such as pulse and body temperature. (Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--Huawei Consumer Business Group viert de lancering van zijn nieuwe smartwatch door zijn krachten te bundelen met Sabine Seymour, een eminente trendvoorspeller en modeprofessor. Samen onthullen ze hoe de integratie van technologie in kleding onze kledingcollectie komende decennia zal transformeren.

Volgens Seymour begint de transformatie van onze kledingstukken in ons ondergoed, dat met ingebouwde sensoren persoonlijke data over hartslag en lichaamstemperatuur volgt.

Daarmee is de kous niet af, want ieder aspect van onze garderobe zal geschikt zijn voor personalisering. In de komende jaren zullen we in staat zijn het patroon, de kleur en zelfs de vorm en stijl van onze kledingstukken aan te passen.

Hill + Knowlton for Huawei
Lindsey Freeman