Barber volgt Brutto op als president UPS International

ATLANTA--()--Dan Brutto, een UPS-veteraan met 38 jaar ervaring op zijn naam en de architect van UPS's internationale strategie gedurende de afgelopen vijf jaar, stapt eind april op.

Brutto (56) wordt opgevolgd als president van UPS International door Jim Barber die momenteel president van UPS Europe is. Barber wordt lid van UPS's Management Committee dat bestaat uit de tien meest seniore bestuursleden.

"Brutto is de belichaming van een wereldwijde leider die begrijpt wat nodig is om succesvol te zijn op wereldniveau", zei UPS voorzitter en CEO Scott Davis. "Hij verzint een strategie die mensen in staat stelt om geweldige ideeën te realiseren. Brutto's bijdrage zal lang een weerslag blijven hebben op de komende generatie UPS'ers."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

UPS
Peggy Gardner, 404-828-6051