PagerDuty benoemt Eduardo Crespo, Vice President EMEA

PagerDuty today announced the appointment of Eduardo Crespo as Vice President of EMEA. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) , een wereldwijde leider in digital operations management, heeft vandaag de benoeming van Eduardo Crespo als vice president van EMEA aangekondigd. Crespo zal de volgende groeifase in de EMEA-regio van PagerDuty leiden en de Operations Cloud van PagerDuty naar zakelijke klanten in de EMEA-regio brengen om hun grootste digitale uitdagingen op te lossen.

"PagerDuty is wereldwijd marktleider in digital operations management en stelt klanten in staat om operationele efficiƫntie op schaal te bereiken met de Operations Cloud van PagerDuty", zegt Jeremy Kmet, senior vice president, global field operations bij PagerDuty. "EMEA is een grote groeikans voor PagerDuty en Eduardo is een uitzonderlijke leider die onze visie zal stimuleren en een impact zal hebben in de hele regio voor onze klanten, partners en medewerkers."

Amberly Asay Janke
media@pagerduty.com