Denodo werkt samen met Google Cloud aan de toekomst van bedrijfsinnovatie met nieuwe datavirtualisatie en generatieve AI-integratie

Klanten kunnen nu sneller AI-ready data aanleveren en eenvoudig RAG implementeren met bedrijfsgegevens om generatieve AI-gebruikscases uit te breiden

LAS VEGAS--()--GOOGLE CLOUD NEXT, Booth 1362 - Denodo, een leider in databeheer, heeft een nieuwe integratie van het Denodo-platform met Vertex AI van Google Cloud aangekondigd, als onderdeel van haar partnerschap. Aangedreven door datavirtualisatie, gaat het Denodo-platform samenwerken met Google Cloud om gezamenlijke klanten te helpen bij het ontwikkelen van innovatieve oplossingen. Dit gebeurt door het combineren van geavanceerde logische databeheermogelijkheden met geavanceerde generatieve AI-services, waarbij toegang tot geavanceerde grote taalmodellen (LLM) wordt verschaft.

Deborah Wiltshire
pr@denodo.com