Uniphore onthult verbeterde oplossing voor interactieanalyse aangestuurd door generatieve AI

Nieuwe, op LLM gebaseerde U-Analyze vereenvoudigt drastisch de manier waarop leiders in klantenervaringen de prestaties van hun klantenserviceactiviteiten beheren

PALO ALTO, Calif.--()--Uniphore, een van de grootste bedrijven ter wereld die AI aanwenden, kondigde een belangrijke upgrade aan voor haar analytische oplossing U-Analyze, die verderbouwt op het multimodale enterprise AI-platform van het bedrijf, een koploper in deze sector, om klanten te helpen op effectieve wijze toegang te hebben tot gegevens en hun AI-behoeften te ondersteunen.

Deze nieuwe, door generatieve AI aangestuurde versie van de U-Analyze is een rechtstreeks antwoord op de groeiende behoefte onder internationale ondernemingen om de kracht van AI en hun eigen gegevens te benutten. Op basis van klantengesprekken binnen tekst, voice en video kunnen bedrijfsleiders geïnformeerde, tijdige en op gegevens gebaseerde beslissingen nemen om de ervaringen van hun klanten en de prestaties van agenten revolutionair te verbeteren.

Voor meer informatie neemt u contact op via: pr@uniphore.com

Voor meer informatie neemt u contact op via: pr@uniphore.com