Mashreq en i2c bundelen hun krachten om innovatie op het gebied van digitale betalingen in de VAE mogelijk te maken

Regionale bankleider gaat een partnerschap aan met wereldwijde verwerker van emittenten om de fintech-groei in de regio te versnellen

REDWOOD CITY, Calif.--()--i2c Inc. heeft een samenwerking aangekondigd met Mashreq, een toonaangevende financiële instelling in de VAE, om digitale betalingsoplossingen aan te bieden aan de groeiende fintech-industrie in de regio.

De samenwerking maakt gebruik van het flexibele SaaS-platform van i2c, waardoor Mashreq innovatieve betalingservaringen kan bieden aan consumenten, handelaren en fintech-klanten. De plug-and-play-benadering van programmabeheer zorgt er ook voor dat nieuwe mogelijkheden snel en gemakkelijk toegankelijk zijn. Het partnerschap heeft tot doel het fintech-ecosysteem in de VAE te ondersteunen met ongeëvenaarde snelheid, betrouwbaarheid en veiligheid.

Christine Alemany
Chief Marketing Officer, i2c Inc.
media@i2cinc.com

Rana AlBorno
Public Relations, Mashreq
Tel.: +971551686991
E-mail: RanaAlb@mashreq.com

Christine Alemany
Chief Marketing Officer, i2c Inc.
media@i2cinc.com

Rana AlBorno