Spectrum Effect en Filipijns telecommunicatiebedrijf Smart Communications bereiken belangrijke verbeteringen in netwerkprestaties door vermindering van RF-interferentie

KIRKLAND, Wash. & MAKATI, Filipijnen--()--Smart Communications, Inc. (Smart), dochteronderneming voor draadloze diensten van het vooraanstaande Filipijnse telecombedrijf PLDT, en Spectrum Effect®, maken vandaag bekend dat Smart een nieuwe standaard van netwerkprestaties heeft bereikt met de beste netwerkervaring in zijn klasse voor zijn klanten met de uitrol van Spectrum-NET.

Smart implementeerde Spectrum-NET landelijk in 2022, waardoor Smart de interferentie die hun netwerk beïnvloedt kon halveren en Smart het schoonste netwerk in de regio werd. Volgens gegevens van Spectrum Effect presteert Smart nu beter dan andere aanbieders in Azië-Pacific, het Midden-Oosten en Afrika, en Latijns-Amerika, waardoor de prestaties van Smart vergelijkbaar zijn met die van Noord-Amerikaanse en Europese landen.

Cara Mormino voor Spectrum Effect, cara@spectrumeffect.com

Cathy Y. Yang voor PLDT en Smart, cyyang@pldt.com.ph