Shufti Pro lanceert oplossingen voor risicobeoordeling en eIDV voor meer betrouwbare klantverificatie

Meta Description: Shufti Pro, voorloper op het gebied van on-premise IDV-oplossingen, lanceert oplossingen voor risicobeoordeling en eIDV om bedrijven te helpen fraude te bestrijden.

LONDEN--()--Voorloper van de allereerste on-premise IDV-oplossingen, Shufti Proheeft de lancering aangekondigd van haar risicobeoordeling en eIDV-diensten om bedrijven wereldwijd te helpen identiteitsfraude en financiƫle misdrijven te bestrijden en te voldoen aan de steeds veranderende KYC/AML-regelgeving.

Risk Assessment Solution - is een instrument dat speciaal ontwikkeld werd om bedrijven te helpen de risico's van hun wereldwijd diverse klantenbestand in kaart te brengen. Shufti Pro's op maat gemaakte oplossing voor risicoscores past zich aan de belangen van organisaties aan en pakt tegelijkertijd alle mogelijke risicofactoren aan om bedrijven te beschermen tegen financiƫle misdrijven, reputatieschade en wettelijke sancties.

Neem voor meer informatie contact op met:
Shufti Pro
Paul Keene
Snr. Digital Marketing Manager | Shufti Pro
paul.k@shuftipro.com

Market Pro
Marketing Partner | Shufti Pro
Shuftipromedia@marketpro.ai

Neem voor meer informatie contact op met:
Shufti Pro
Paul Keene