Pharma Tech Holdings SA verkrijgt een kapitaalverbintenis overeenkomst van CHF 30 miljoen van Global Investor LDA Capital

LUGANO, Zwitserland--()--Pharma Tech Holding SA (“PTH”) heeft vandaag aangekondigd dat het een investering van CHF 30 miljoen heeft binnengehaald om zijn portefeuille-investeringen te ondersteunen van LDA Capital Ltd, een wereldwijde investeringsgroep met expertise in grensoverschrijdende transacties, waaronder de landbouw-, Agri-tech- en CBD-sectoren.

PTH, opgericht in 2019, is een in Zwitserland gevestigde holding, die investeert in innovatieve bedrijven met een hoge technologische waarde en schaalbaarheid potentieel, voornamelijk in Zwitserland en Europa, met een focus op gezondheidstechnologie, agritech en functionele voeding.

Sabina Del Nigro
Pharma Tech Holding SA