Pyramid Analytics wint 2022 Ventana Research Digital Innovation Award in de categorie Analytics

Pyramid Decision Intelligence Platform erkend voor het bevorderen van Decision Intelligence;
Verschuift voorbij Qlik Active Intelligence naar de toppositie

Pyramid Analytics, a pioneering decision intelligence platform provider, won a 2022 Ventana Research Digital Innovation Award. The Pyramid Decision Intelligence Platform was selected over finalists Qlik Active Intelligence and H2O AI Cloud in the Analytics category. (Graphic: Business Wire)

LONDEN & NEW YORK & TEL AVIV, Israƫl--()--Pyramid Analytics (Pyramid), een baanbrekende aanbieder van beslissing intelligentie platforms, heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf een Ventana Research Digital Innovation Award 2022 heeft gewonnen. Het Pyramid Decision Intelligence Platform van het bedrijf werd verkozen boven finalisten Qlik Active Intelligence en H2O AI Cloud in de categorie Analytics van de 15e editie van het prijsprogramma van het gerespecteerde analistenbureau. De prijs wordt toegekend aan de technologieleverancier die innovatie het beste illustreert bij het gebruik of de toepassing van analyses in het hele bedrijf en/of IT. Het segment Business Intelligence en Analytics van de wereldwijde softwaremarkt is zeer concurrerend. Er zijn naar schatting 120 leveranciers in de ruimte.

UK
Susie Evershed

US
Heather Racicot