Forte sluit extra $ 725 miljoen aan financiering om zijn voorsprong uit te breiden bij het bouwen van een compatibel, interoperabel blockchain-gamingplatform

Het blockchain-bedrijf is van plan het geld te gebruiken om zijn reeks producten en diensten uit te breiden, de onboarding van ‘s werelds grootste en opkomende game- en content-uitgevers te versnellen

SAN FRANCISCO--()--Forte, een toonaangevende leverancier van blockchain-oplossingen voor game-uitgevers, heeft vandaag aangekondigd dat het een extra $ 725 miljoen aan financiering heeft veiliggesteld, waarmee het zijn Series B heeft afgesloten. De Series B werd geleid door Sea Capital en Kora Management met verdere ondersteuning en financiering van krachtige game- en media-uitgevers, waaronder Animoca Brands, Big Bets (Huuuge Games), Overwolf, Playstudios, Warner Music Group, zVentures (Razer) en blockchain-partners Cosmos, Polygon Studios en Solana Ventures, evenals investeerders waaronder Griffin Gaming Partners, Andreessen Horowitz (a16z) en Tiger Global.

Catherine Mylinh
media@forte.io