Milestone Technologies neemt Software Management Consultants, Inc. (SMCI) over, een NextGen IT Consulting, Talent Management en Digital Solutions Provider

SMCI vormt een aanvulling op het vermogen van Milestone om de digitale en IT-transformatie voor zijn klanten te versnellen door hen in staat te stellen gebruik te maken van een bredere, schaalbare talentenpool.

FREMONT, Calif.--()--Milestone Technologies, een in Silicon Valley gevestigd bedrijf voor wereldwijde IT-beheerde diensten, heeft vandaag de overname aangekondigd van Software Management Consultants, Inc. (SMCI), een NextGen IT Consulting, Talent Management en Digital Solutions Provider gevestigd in Glendale, CA, VS. Met deze overname breidt Milestone zijn aanwezigheid uit naar de zuidwestelijke en zuidoostelijke regio’s van de VS en versterkt het zijn portfolio van IT-beheerde diensten.

Met meer dan 35 jaar werken met klanten en hen helpen bij het leveren van IT-oplossingen, heeft SMCI diepgaande expertise opgebouwd in het leveren van IT en digitale transformatie met een reeks unieke services en oplossingen, zoals het uitvoeren van grootschalige PMO-initiatieven en Talent Management Solutions in vele sectoren.

Milestone Technologies, Inc.
Victoria Iboa, Chief of Staff