Loop Energy registreert meer dan 75.000 kilometer operationeel voor gemeentelijke brandstofcelbusvloot in Nanjing, China

Loop Energy records over 75,000 kilometers of operation for fuel cell municipal bus fleet of Skywell New Energy Vehicles Group in Nanjing, China (Photo: Business Wire)

VANCOUVER, British Columbia--()--Vooruitlopend op de aanstaande Investor Day van het bedrijf, meldt Loop Energy (TSX: LPEN), een ontwikkelaar en fabrikant van op waterstofbrandstofcellen gebaseerde oplossingen, dat de pilot-transitbusvloot van Skywell New Energy Vehicles Group (Skywell) in Nanjing, China is nu 45 dagen volledig operationeel en heeft al 75.000 kilometer aan in-service operaties verzameld. Het bedrijfsmanagement van Loop zal aanvullende details delen over de inzet van de vloot en andere zakelijke prestaties voor het bedrijf tijdens de Investor Day op dinsdag 29 juni om 10.00 uur PDT (13.00 uur EDT).

Loop Energy kondigde in april de uitvoering aan van een bestelling van tien eenheden van de eigen eFlow®-brandstofcelmodules van Beijing IN-Power voor integratie door Skywell. Dit markeerde de tweede fase mijlpaal van een memorandum van overeenstemming tussen de Lishui Economic Development Zone van Nanjing en Beijing IN-Power-Loop Energy’s in China gevestigde joint venture-partner die de brandstofcelmotoren levert.

Loop Energy Media Contact: Ashley Eisner | Tel: +1.212.697.2600 | aeisner@gscommunications.com
Loop Energy Business Contact: George Rubin | Tel: +1.604.828.8185 | grubin@loopenergy.com