Lineage Logistics kondigt overname Kloosterboer Group aan

~Kloosterboer Group is een toonaangevend en gerenommeerd onafhankelijk platform in Europa voor geïntegreerde temperatuur gecontroleerde opslag, logistiek en diensten met toegevoegde waarde~

~De transactie combineert zeer strategische en complementaire Europese faciliteiten en gediversifieerde logistieke capaciteiten~

~De familie van de oprichters van Kloosterboer zal betrokken blijven bij de onderneming om de toekomstige groei van het bedrijf te ondersteunen~

NOVI, Mich. & ROTTERDAM, Nederland--()--Lineage Logistics, LLC (“Lineage” of het “Bedrijf”), een van ‘s werelds leidende en meest innovatieve aanbieders van temperatuur gecontroleerde industriële REIT’s en logistieke oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het een overeenkomst heeft bereikt voor de overname van Kloosterboer Group (“Kloosterboer”), een toonaangevend onafhankelijk geïntegreerd platform voor temperatuur gecontroleerde opslag, logistiek en diensten met toegevoegde waarde in Europa. De transactie is afhankelijk van goedkeuring door de regelgevende instanties en afronding van het overleg met de werknemers.

Lineage Logistics
Megan Hendricksen