Thales lanceert "out-of-the-box" IoT verbinding voor elk mobiel netwerk wereldwijd

• Vereenvoudigt en digitaliseert het IoT-traject aanzienlijk, waardoor je 'lege' eSIM's in de fabriek of bij de eerste keer opstarten kunt personaliseren met de inloggegevens van de gekozen mobiele provider
  • Combineert een Cinterion® IoT-module, een IoT eSIM plus de Connectivity Activation-services en integreert deze met de bestaande infrastructuur van mobiele operators
  • Kan de Total Cost of Ownership met meer dan 30% verlagen

PARIS LA DÉFENSE--()--De bekroonde* Cinterion® IoT Suite Connectivity Activation van Thales vereenvoudigt en digitaliseert de mobiele connectiviteit en de dagelijkse activiteiten van fabrikanten en serviceproviders van industriële IoT-apparaten aanzienlijk. De nieuwe oplossing is gebaseerd op standaard eSIM-technologie en elimineert de noodzaak voor IoT-serviceproviders om complexe eSIM Remote Subscription Provisioning (RSP)-platforms op te zetten en uit te voeren. Het maakt gebruik van een enkele IoT eSIM die werkt met elke mobiele operator, geselecteerd door de fabrikant van het apparaat of de IoT-serviceprovider. De oplossing maakt ook flexibele connectiviteit en beter levenscyclusbeheer mogelijk gedurende de meerjarige levensduur van industriële oplossingen, waardoor de Total Cost of Ownership voor klanten wordt verlaagd.

PRESS
Thales, Media Relations