IDEMIA werkt samen met ClimateSeed om te investeren in een koolstofproject in India om echt duurzame betaalkaarten aan te bieden

IDEMIA, de wereldleider op het gebied van Augmented Identity, werkt samen met ClimateSeed om zijn CO2-emissiecompensatieproject in India te ondersteunen, om GREENPAY-kaarten aan zijn Indiase en zijn wereldwijde klanten aan te bieden

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--Decennia lang heeft het ‘take-make-waste’-model de wereldeconomie geregeerd. We zien nu echter een paradigmaverschuiving in de strategische waarden van banken en fintechs; ze zijn op zoek naar een “reduce-recycle-offset”-model om hun ecologische voetafdruk te verkleinen en de planeet te behouden. Er is ook een sterke vraag in de markt naar groenere oplossingen, aangezien klanten zich steeds meer inzetten voor de bescherming van het milieu.

IDEMIA:
Hanna SEBBAH