The Ocean Cleanup en The Coca-Cola Company kondigen nieuw partnerschap aan

Coca-Cola wordt eerste wereldwijde implementatiepartner voor het rivierproject van The Ocean Cleanup

Samenwerkingsteams Coca-Cola’s wereldwijde netwerk met The Ocean Cleanup’s technologie ondersteunende oplossingen voor 15 rivieren over de hele wereld, om te voorkomen dat plastic afval in de oceanen terechtkomt

ATLANTA & ROTTERDAM, Nederland--()--The Coca-Cola Company en The Ocean Cleanup hebben vandaag aangekondigd dat Coca-Cola een wereldwijde implementatiepartner wordt voor het rivierproject van The Ocean Cleanup. De unieke samenwerking brengt het internationale bedrijf en de technologische non-profitorganisatie samen achter een duidelijk doel: de golf van plasticvervuiling die de oceanen van de wereld binnendringt, tegengaan door eerst afval in rivieren te onderscheppen.

Press Contacts for The Coca-Cola Company:
Media – U.S.: Alison Glenn, aglenn@coca-cola.com
Media – Europe: Joanna Richards, joarichards@coca-cola.com

Press Contacts for The Ocean Cleanup:
CFF Communications – Amsterdam: Niels Broekhof, press@theoceancleanup.com
U.S. Media Representative – San Francisco: Alan Dunton, adunton@shiftcomm.com

Press Contacts for The Coca-Cola Company:
Media – U.S.: Alison Glenn, aglenn@coca-cola.com
Media – Europe: Joanna Richards, joarichards@coca-cola.com

Press Contacts for The Ocean Cleanup:
CFF Communications – Amsterdam: Niels Broekhof, press@theoceancleanup.com
U.S. Media Representative – San Francisco: Alan Dunton, adunton@shiftcomm.com