Brightcove stelt bedrijven in staat naadloos video-inhoud aan te bieden in China

De meest bevolkte markt ter wereld staat nu open voor video’s van retailers en bedrijfscommunicatoren over de hele wereld via Brightcove’s China Delivery-functie

BOSTON--()--Wereldwijde bedrijven die werknemers moeten trainen of verkopen aan consumenten in China, worden al lang gehinderd door beperkingen op video. Bij sommige bedrijven is het laden van video’s of het analyseren van analyses mislukt; andere zijn op de zwarte lijst gezet wegens gebrek aan een binnenlands domein en licentie.

Brightcove® Inc., de wereldleider in video voor bedrijven, heeft dit probleem vandaag opgelost door een partnerschap aan te gaan met de wereldwijde e-commercegigant Alibaba, waarvan het hoofdkantoor in het land is gevestigd. Het partnerschap creëert de Brightcove China Delivery via Alibaba Cloud-oplossing en maakt Brightcove de eerste videoprovider die on-demand videostreaming in het land mogelijk maakt.

Brightcove
Meredith Duhaime