ComplyAdvantage breidt Series C-ronde uit tot $ 70 miljoen met nieuwe investering van Goldman Sachs

Charles Delingpole, CEO and Founder of ComplyAdvantage (Photo: Business Wire)

NEW YORK & LONDEN & SINGAPORE--()--ComplyAdvantage, een wereldwijd datatechnologiebedrijf dat de opsporing van financiële misdrijven transformeert, heeft vandaag een nieuwe investering aangekondigd door het Growth Equity-team in Goldman Sachs Asset Management. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

De investering is een uitbreiding op de overtekende Series C-financiering van het bedrijf die in juli 2020 werd aangekondigd. Goldman Sachs Asset Management voegt zich bij een groeiende lijst van investeerders van wereldklasse, waaronder de Ontario Teachers ‘Pension Plan Board, Index Ventures en Balderton Capital.

ComplyAdvantage zal deze nieuwe investering gebruiken om voort te bouwen op de snelle groei die het tot nu toe heeft doorgemaakt en zijn positie te versterken als een cruciaal onderdeel van de waardeketen voor bedrijven die de veranderende risico’s rond anti-witwaspraktijken (AML) beheren, know your customer (KYC) -processen en bredere financiële criminaliteit.

For ComplyAdvantage
North America