Virtuozzo onthult nieuwe hybride cloudoplossing, speciaal ontworpen voor beheerde en cloud service providers

De nieuwste toevoeging van het bedrijf aan zijn productportfolio biedt MSP’s en CSP’s een vereenvoudigde, kosteneffectieve manier om alternatieve cloud services te lanceren

SCHAFFHAUSEN, Zwitserland--()--Virtuozzo, een wereldleider in zeer efficiënte virtualisatie en hypergeconvergeerde softwareoplossingen, heeft de beschikbaarheid aangekondigd van zijn nieuwste product, Virtuozzo Hybrid Cloud. De oplossing stelt Managed Service Providers (MSP’s) en Cloud Service Providers (CSP) in staat om moderne cloud services snel en kosteneffectiever aan klanten te ontwerpen, bouwen en verkopen dan traditionele hyperscalers.

De markt voor cloud infrastructuur blijft sterk groeien nu bedrijven steeds afhankelijker worden van cloudgebaseerde resources. Deze ontwikkeling biedt een kans voor dienstverleners om een alternatief te bieden voor de vaak complexe en dure traditionele cloudproviders. Liam Eagle, Research Director bij 451 Research, een onderdeel van S&P Global Market Intelligence: “Naarmate het aantal organisaties dat cloud-oplossingen zoekt toeneemt, ontstaat er steeds vaker een tekort aan vaardigheden om de complexiteit van de meest geavanceerde cloud-platforms te doorgronden. Dit biedt een kans voor de alternatieve leveranciers om de rol van hun diensten te versterken als het leveren van de kernwaarde van cloud in een eenvoudigere, beter verteerbare en vaak goedkopere configuratie.”

Heather Ailara
211 Communications