Block.one en vooraanstaande investeerders lanceren Bullish Global met $ 10 miljard aan financiering en kondigen de lancering in 2021 aan van nieuwe cryptocurrency exchange, Bullish

Investeerders zijn onder meer Peter Thiel, Alan Howard, Louis Bacon, Richard Li, Mike Novogratz, Christian Angermayer en Nomura

HONG KONG--()--Block.one, het softwarebedrijf achter de open-source software EOSIO, kondigde vandaag de lancering aan van een nieuwgevormde dochteronderneming, Bullish Global. Bullish Global opereert als een onafhankelijke entiteit onder het moederbedrijf Block.one en richt zich op de geplande release van Bullish in 2021, een nieuwe op blockchain gebaseerde cryptocurrency-uitwisseling die is ontworpen om de prestaties, gebruikersprivacy en compliance van centrale orderboektechnologie te combineren met de verticaal geïntegreerde gebruikersvoordelen van de marktarchitectuur voor decentralized finance (DeFi).

Christina Pantin
media@block.one