Universal Peace Federation lanceert “THINK TANK 2022” om het Koreaanse schiereiland te herenigen tijdens virtuele 6e Rally of Hope

Meer dan 2.000 experts wereldwijd bevestigen een nieuw initiatief gericht op vrede

José Manuel Barroso, former European Commission President addressing the global audience during the virtual 6th Rally of Hope and the launching of “THINK TANK 2022” (Photo: Business Wire)

WENEN & LONDEN--()--Wereldleiders en experts voegden zich bij meer dan een miljoen wereldwijde deelnemers voor de lancering van “Think Tank 2022” op 9 mei KST tijdens de virtuele 6e Rally of Hope voor de vreedzame hereniging van het Koreaanse schiereiland.

De bijeenkomst, gesponsord door de Universal Peace Federation (UPF), werd live gestreamd vanuit Zuid-Korea naar 194 landen en vertaald in 14 talen. Think Tank 2022 is een wereldwijd multisectoraal netwerk van meer dan 2.000 experts uit een breed scala van vakgebieden (overheid, bedrijfsleven, academische wereld, geloof, media, kunst en cultuur) dat zich toelegt op de gezamenlijke zoektocht naar oplossingen voor ‘s werelds meest kritieke uitdagingen

Media:
Peter Zoehrer, UPF Media Relations - Europe & Middle East