Collinson werkt samen met Alibaba’s Fliggy om de reiservaring voor de loyale leden van het platform te verbeteren

• Het strategische partnerschap resulteert erin dat Fliggy’s premium leden (F3 en F4) gratis toegang kunnen krijgen tot Collinsons ‘LoungeKey powered by Priority Pass’-netwerk van meer dan 190 luchthavenlounges in heel China.

• Fliggy’s hoogste leden (F4) kunnen ook gratis loungetoegang voor gasten verzilveren (2 loungebezoeken)

HONG KONG--()--Collinson, een wereldleider op het gebied van reizigerservaringen en medische hulp, en de eigenaar en exploitant van Priority Pass voor luchthavenervaringen, kondigt een strategisch partnerschap aan met Fliggy, het reisplatform van de Alibaba Group, om lounge toegang tot zijn premium leden in heel China, vanaf 21 april 2021.

Onder het partnerschap kunnen Fliggy F3-leden de toegang inwisselen via de Taobao Fliggy-app om te ontspannen, tot rust te komen en op te laden in meer dan 190 lounges binnen het Chinese netwerk van Collinson (meer dan 60 grote luchthavens) voordat ze aan boord gaan. Tegelijkertijd krijgen Fliggy F4-leden ook de mogelijkheid om extra gasten uit te nodigen om te genieten van de ontspannen sfeer, voorzieningen en diensten van deze faciliteiten door het inwisselen van punten.

Stephanie Mazinyi
smazinyi@Golin.com