Airship breidt zijn platform uit om livechat voor consumenten en merken te revolutioneren

Marketeers kunnen klanten proactief uitnodigen om te chatten met verkoop- en serviceteams via mobiele apps en sms met nauwkeurige, contextuele triggers tijdens hun cross-channel trajecten

Airship Live Chat enables marketers to proactively trigger real-time, personalized invitations to chat within the app or over SMS, building automated customer journeys that increase conversions and customer satisfaction. (Graphic: Business Wire)

PORTLAND, Oregon--()--Airship, bedrijf voor klantbetrokkenheid, heeft vandaag de beschikbaarheid aangekondigd van Airship Live Chat – de eerste tweerichting schatoplossing in de branche die gebruikmaakt van de kracht van een toonaangevend platform voor mobiele marketingautomatisering om proactief live klantgesprekken te voeren binnen mobiel apps of sms, waardoor conversies, betrokkenheid en tevredenheid toenemen. Met Airship Live Chat kunnen marketeers gebruik maken van klantgedrag, hun locatie, levenscyclusgebeurtenissen of hun voortgang binnen belangrijke trajecten om contextuele, realtime en gepersonaliseerde uitnodigingen voor in-app en sms-chat te activeren via bestaande marketingkanalen – pushmeldingen, in-app-berichten, mobiele portemonnees, e-mail en meer. Door op deze berichten te tikken, worden klanten in-app of via sms verbonden met verkoop- en serviceteams om realtime hulp te krijgen bij aankopen of upgrades, vragen of problemen te bespreken of feedback te geven via een gesprek. Airship Live Chat maakt het voor merken snel en gemakkelijk om betere één-op-één klantervaringen te creëren op het gebied van marketing, verkoop en service, en de levenslange waarde van klanten tijdens het klanttraject te vergroten.

North America:
Danielle Stickler