• ReNew Power wordt het eerste schone energiebedrijf ter wereld dat door het World Economic Forum als Lighthouse wordt erkend.
  • ReNew sluit zich aan bij een sector overschrijdend internationaal netwerk van bedrijven die erkend worden voor het gebruik van technologie om hun bedrijfsresultaten te laten groeien, zonder hun ecologische voetafdruk te vergroten.
  • ReNew voegt zich bij een diverse groep Lighthouse-bedrijven uit de sectoren tech, zware industrie, consumentenproducten, gezondheidszorg en energie.

NEW DELHI--()--ReNew Power (“ReNew” of “het bedrijf”), India’s toonaangevende onderneming op het gebied van hernieuwbare energie, heeft vandaag aangekondigd dat het is vernoemd naar het Global Lighthouse Network van het World Economic Forum (WEF), dat bedrijven erkent die nieuwe technologieën om ecologisch duurzame, gemeenschap ondersteunende, winstgevende groei te bereiken. Bij de aankondiging van de benoeming van ReNew heeft het WEF specifiek gewezen op de recente investeringen van het bedrijf in digitale analyse en machine learning om de energieopbrengst te verhogen en de uitvaltijd van zijn zonne- en windgenererende activa te verminderen, als factoren bij zijn benoeming. ReNew is een van de slechts twee Indiase bedrijven die dit jaar door het Global Lighthouse Network worden erkend.

Arijit Banerjee arijit.banerjee@renewpower.in

Madhur Kalra
Madhur.kalra@renewpower.in

Investor Contact
Caldwell Bailey, ICR Inc.
IR@renewpower.in

Arijit Banerjee arijit.banerjee@renewpower.in

Madhur Kalra
Madhur.kalra@renewpower.in

Investor Contact
Caldwell Bailey, ICR Inc.
IR@renewpower.in