Planview voltooit acquisities van Clarizen en Changepoint

De combinatie van toonaangevende oplossingen stelt klanten in staat om hun Agile- en PPM-transformaties te versnellen en de toekomst van on-strategie levering opnieuw uit te vinden

De nieuwe gecombineerde entiteit zal een wereldleider creëren met ongeveer 1.000 werknemers, meer dan 4.500 klanten en meer dan 1,3 miljoen gebruikers

AUSTIN, Texas--()--Planview, een wereldleider in Portfolio Management en Work Management-oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het de eerder aangekondigde acquisities van Clarizen en Changepoint, twee toonaangevende leveranciers van Project Portfolio Management (PPM), heeft afgerond.

“Planview is al meer dan drie decennia een pionier in de technologieën en best practices die de beste bedrijven ter wereld gebruiken om de manier waarop ze hun werk plannen en beheren, opnieuw uit te vinden”, aldus Greg Gilmore, CEO van Planview. “Samen bieden Planview, Clarizen en Changepoint een portfolio voor de moderne onderneming, waardoor organisaties de zichtbaarheid en flexibiliteit krijgen die nodig zijn om meer innovatie te stimuleren, hun strategische doelstellingen uit te voeren en te profiteren van aantrekkelijke kansen. We zijn verheugd om Clarizen en Changepoint te verwelkomen in de uitgebreide Planview-familie.”

Planview
Leslie Marcotte