Brightcove ontvangt twee Emmy® Awards voor technologie en engineering

Video-leider bekroond voor fundamentele bijdragen aan de sector en voortdurende innovatie in technologie

BOSTON--()--Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV), de wereldleider in video voor bedrijven, heeft vandaag aangekondigd dat het de ontvanger is van twee Technology en Engineering Emmy® Awards, uitgereikt door de National Academy of Television Arts & Sciences ( NATAS) voor excellentie in technische innovatie. De recente onderscheidingen versterken het leiderschap van Brightcove binnen de branche, met name als een van de weinige online videoplatforms die worden erkend vanwege zijn vooraanstaande videodiensten.

De Context Aware Encoding-technologie van Brightcove werd erkend voor uitmuntendheid en technische creativiteit in de categorie Development of Perceptual Metrics for Video Encoding Optimization. De technologie stelt klanten in staat om video’s te distribueren die zijn gecodeerd met een hoge visuele kwaliteit, terwijl de netwerkbandbreedte en opslagkosten tot een minimum worden beperkt.

Meredith Duhaime
Sr. PR Manager, Brightcove