Andersen Global breidt dekking in Zuid-Afrika uit

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global versterkt zijn aanwezigheid in Zuid-Afrika door middel van een samenwerkingsovereenkomst met full-service accountants- en belastingadvieskantoor SAB&T Business Consulting (SAB&T), waardoor de dekking van de organisatie wordt uitgebreid naar negen extra steden in het land: Centurion, Bloemfontein, Kaapstad, Durban, Kimberley, Nelspruit, Polokwane, Port Elizabeth en Rustenburg.

SAB&T is opgericht in 1994 en het team van professionals bedient personen, het MKB en multinationals in verschillende industrieën, waaronder landbouw, onderwijs, entertainment, horeca, productie, detailhandel en technologie.

“Ons bedrijf heeft sterke relaties met onze klanten opgebouwd door de allerbeste oplossingen te bieden en de hoogste normen van professioneel gedrag en expertise te handhaven sinds de geboorte van de democratie in Zuid-Afrika in 1994”, zei Chief Operating Officer Fazel Sulaman. “Ons doel is om een toonaangevend bedrijf te blijven door te blijven voldoen aan de verwachtingen van klanten en deze zelfs te overtreffen. We kijken ernaar uit om samen te werken met de leden van Andersen Global en samenwerkende bedrijven, regionaal en wereldwijd.”

“De innovatieve benadering van zaken door SAB&T en de mentaliteit waarbij de klant centraal staat, komt overeen met de visie en cultuur van onze organisatie”, zei Andersen Global Chairman en Andersen CEO Mark Vorsatz. “Fazel en zijn team zijn ervaren professionals met uitgebreide lokale en internationale kennis. Deze samenwerking versterkt onze positie op de Afrikaanse markt, aangezien we van plan zijn om in het komende jaar regionaal meer dekking en middelen toe te voegen.”

Andersen Global is een internationale associatie van juridisch afzonderlijke, onafhankelijke firma’s met belasting- en wetgevingsprofessionals over de hele wereld. Andersen Global, opgericht in 2013 door het aangesloten Amerikaanse bedrijf Andersen Tax LLC, heeft nu wereldwijd meer dan 6.000 professionals en heeft een aanwezigheid op meer dan 241 locaties via aangesloten firma’s en samenwerkende firma’s.

Megan Tsuei
Andersen Global