Tech Recruitment Goliath opent zijn eerste kantoor in Zwitserland

Frank Recruitment Group, een technologisch rekruteringsbedrijf met meerdere merken, breidt zijn Europese voetafdruk uit door de toevoeging van een locatie in Genève, waardoor er nieuwe banen komen.

LONDEN--()--Het Britse uitzendbureau Frank Recruitment Group heeft vandaag de opening aangekondigd van zijn nieuwste locatie in Genève, Zwitserland.

Het nieuwe kantoor is de achtste van het cloud-wervingsbedrijf in Europa, waarmee het totale aantal wereldwijde hubs op 21 komt.

Frank Recruitment Group, opgericht in Newcastle upon Tyne in 2006 met slechts drie personeelsleden, heeft nu wereldwijd bijna 2.000 mensen in dienst en maakt deel uit van de Tenth Revolution Group, de wereldleider op het gebied van cloud-talentoplossingen. De Zwitserse locatie zal een aantal nieuwe teamleden aan dat personeelsbestand toevoegen, met plannen om binnen vijf jaar tot 50 banen te creëren.

Media Enquiries:
Josie Middleton