Belangrijke aanstaande beursintroductie van Pegasus Development in 2021

FRANKFURT, Duitsland--()--Pegasus Development, Inc. is verheugd aan te kondigen dat de eerste belangrijke stap voor de geplande beursgang/notering in 2021 is gezet. De aanvraag bij de SEC / EDGAR - Securities and Exchange Commission in de VS is goedgekeurd en de registratie in het IPO-register heeft plaatsgevonden. De geplande IPO-datum is juni 2021, de belangrijkste locaties zijn de beurzen van Frankfurt en New York. Met meerdere financieringsrondes krijgen beleggers de kans om te investeren in een groeiend bedrijf en in ruil daarvoor aandelen of een deel van het bedrijf te ontvangen.

De wanbetalingsvrije obligatie-terugbetalingen en de hoge verkoopcijfers van de afgelopen jaren hebben het vertrouwen van de beleggers in Pegasus Development enorm versterkt en geven het internationaal gepositioneerde bedrijf het doorslaggevende psychologische voordeel voor de beursgang.

Bovenal is de groei van de bedrijfsactiviteiten ondanks COVID-19 het doorslaggevende signaal voor alle aandeelhouders. Belangrijk hierbij zijn de dialogen met grote Amerikaanse investeerders die deze lucratieve beursgang willen begeleiden. Al in een vroeg stadium is te zien dat in de omgeving ook sprake is van goed aangepakte bedrijfsactiviteiten en veel partijen willen graag meedoen aan deze beursgang.

Pre-IPO-aandelen met recht van eerste weigering worden doorgaans uitsluitend verhandeld tussen financiƫle instellingen en grote investeerders en zijn niet toegankelijk voor particuliere investeerders. Pegasus Development heeft echter voor haar bestaande investeerders aangekondigd dat er een hoeveelheid vooraf uitgegeven aandelen beschikbaar zal worden gesteld om hen te bedanken voor hun vertrouwen in de afgelopen 20 jaar en om hen de kans te geven deel te nemen aan het spel van de grote jongens zonder daarvoor miljoenen dollars te hoeven neertellen.

Al met al kunnen we uitkijken naar een sterke prestatie en zien we reikhalzend uit naar de verdere gebeurtenissen.

Taal: Nederlands
Bedrijf: Pegasus Development GmbH