Mavenir kondigt de oprichting aan van een bedrijfseenheid om het OpenRAN RRU-ecosysteem (Remote Radio Unit) te versnellen

Business Unit voor het ontwikkelen van hardware en software voor productiekwaliteit voor radio-ontwerpen

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, de enige end-to-end netwerksoftwareprovider in de branche, kondigt een uitgebreide radio-organisatie aan naarmate het leiderschap in de branche en de vooruitgang in OpenRAN voortduurt. Mavenir was een vroege pleitbezorger voor OpenRAN om openheid, innovatie en veiligheid in 5G te stimuleren en deze uitbreiding zal het Remote Radio Unit-ecosysteem stimuleren.

De OpenRAN-branche is afhankelijk van de beschikbaarheid van carrier-grade, ORAN-compatibele radio’s die kunnen voldoen aan de veranderende behoeften en vereisten van openbare en particuliere mobiele netwerken. Daartoe kondigt Mavenir een nieuwe business unit aan om hardware- en software productie kwaliteitsontwerpen voor OpenRAN-radio’s te ontwikkelen, waarmee leveranciers/partners radio’s voor specifieke markten kunnen bouwen. Mikael Rylander zal deze Business Group leiden als SVP en GM, Radio Business Unit, om zich te concentreren op RRU’s en het RRU-ecosysteem.

Maryvonne Tubb
Mavenir