PacketFabric democratiseert prijzen voor cloud connectiviteit

PacketFabric lanceert allereerste flatrate-prijzen voor hybride cloud connectiviteit in de Verenigde Staten en Europa

“They say you can’t have it good, fast and cheap, but now you can have all three with PacketFabric’s flat rate, cloud connectivity pricing,” said PacketFabric CEO, Dave Ward. (Graphic: Business Wire)

CULVER CITY, Californië--()--PacketFabric, een innovator van on-demand connectiviteit met het veilige privé-internet, heeft vandaag aangekondigd dat het een vast tarief heeft geïntroduceerd voor hybride cloud connectiviteit in de VS en Europa. Met deze innovatieve prijsstrategie blijft PacketFabric leidinggeven aan de marktverstoring van netwerken en cloud computing.

De nieuwe gedemocratiseerde prijs van PacketFabric is $ 100 per maand voor gehoste hybride cloud verbindingen tot 1 Gbps, voor zowel metro- als langeafstandscapaciteit in de Verenigde Staten en Europa. Met deze nieuwe prijsstrategie maakt PacketFabric cloud connectiviteit egalitair in het technologielandschap.

Media Contact:
Lauren de la Fuente