Nieuwe website om ons vakmanschap te communiceren – Yamaha Motor

TOKIO--()--De nieuwe Yamaha Motor Craftsmanship-website is gelanceerd om de wereld de fijngeslepen technieken, ogen, handen en geesten van de meesters te laten zien die aan het werk zijn in de productie- en productiefabrieken van Yamaha Motor. De website introduceert verschillende gebieden waar de “onlogische maar onschatbare” extra stappen die onze vakmensen nemen, helpen ervoor te zorgen dat we het best mogelijke product aan onze klanten leveren.

“Onze werkplaatsen in Monozukuri zijn gebaseerd op het idee om productiemethoden na te streven die geworteld zijn in logica”, legt een hoofdmanager van een van de motorfietsfabrieken van Yamaha uit. “Maar tegelijkertijd – en dit lijkt misschien tegenstrijdig – hebben we een gewaardeerde traditie om onlogische extra stappen te nemen om onze producten een unieke toegevoegde waarde te geven voor Yamaha. Met andere woorden, deze extra stappen zijn de uitdrukking van het vakmanschap dat wordt aangetroffen op productie- en productielocaties in de hele Yamaha Motor-groep.”

Naoto Horie
Corporate Communication Division