B2Broker lanceert B2Margin white label margin beurs handelsplatform

Image 1: B2Margin WL Margin Exchange Trading Platform (Graphic: Business Wire)

LIMASSOL, Cyprus--()--B2Broker, een toonaangevende leverancier van liquiditeits- en technologieoplossingen voor de Forex- en cryptosector, heeft de lancering aangekondigd van B2Margin, een white label-handelsplatform voor margebeurzen.

Margehandel, al lang aanwezig op de Forex-markten, is nu enorm populair in de snel bewegende crypto-wereld. Zelfs grote beurzen hebben nu handel met hefboomwerking geïmplementeerd dankzij het hoge winstpotentieel dat tegenwoordig niet haalbaar is met spothandel.

Arthur Azizov, CEO en oprichter van B2Broker, zegt: “Margehandel is echt in populariteit gestegen ondanks het feit dat derivatenhandel is wat iedereen probeerde te vermijden toen dit allemaal begon. In 2016 gaven alle handelaren de voorkeur aan spot-trading, maar de zaken gaan nu verder richting derivatenhandel, wat onze beslissing rechtvaardigt om B2Margin te ontwikkelen en onze klanten een aantrekkelijke oplossing voor margehandel aan te bieden”.

Rosemary Barnes
Head of PR