Hurricane Electric breidt wereldwijd netwerk uit naar zesde locatie in Frankfurt met een nieuw aanwezigheidspunt op ITENOS

Twelfth Point of Presence in Duitsland zal een robuuste, snelle IP-doorvoer naar dit wereldwijde financiële kapitaal bieden

FRANKFURT & FREMONT, Californië--()--Hurricane Electric, ‘s werelds grootste IPv6-native internet-backbone, heeft vandaag aangekondigd dat het een nieuw Point of Presence (PoP) heeft geïmplementeerd in ITENOS’s Frankfurt FRA 1 datacenter. De nieuwe PoP bevindt zich op Kleyerstraße 90, Frankfurt am Main, 60326, Duitsland.

Het datacenter van Frankfurt FRA 1 is het grootste datacenter van ITENOS met directe toegang tot Europa’s centrale internetknooppunt DE-CIX en heeft meer dan 14.000 m2 vloeroppervlak. Dit datacenter is strategisch gelegen om klanten te bedienen in dit wereldwijde financiële centrum, de thuisbasis van de Europese Centrale Bank en de Duitse effectenbeurs. Gebruikers krijgen toegang tot hoogwaardige verbindingen met meer dan 150 vervoerders en serviceproviders, die verkeer door heel Midden-Europa verbinden.

Adam Waitkunas
Milldam Public Relations