TYAN benadrukt HPC- en AI-serverplatforms aangedreven door 2e generatie Intel® Xeon® schaalbare processors op SC20

Krachtige computersystemen ontworpen voor visualisatie, simulatie, data-analyse, inferentie en deep learning

TYAN's HPC and AI Server Platforms are Optimized for Enterprise and Data Center Markets (Photo: Business Wire)

NEWARK, Californië--()--TYAN®, een toonaangevende fabrikant van serverplatforms en een dochteronderneming van MiTAC Computing Technology Corporation, beschikt over een breed portfolio van 1U, 2U en 4U HPC, AI-serverplatforms die zijn geoptimaliseerd voor ondernemingen en datacentermarkten op SC20 virtueel evenement tot en met 19 november.

“De enorme uitbreiding van de hoeveelheid beschikbare data brengt high-performance computing naar een nieuw gebied. Technologieën zoals kunstmatige intelligentie en data-analyse worden toegankelijker voor bedrijven ”, zegt Danny Hsu, Vice President van de TYAN Business Unit van MiTAC Computing Technology Corporation. “TYAN’s toonaangevende portfolio van HPC- en AI-platforms aangedreven door 2e generatie Intel® Xeon® Schaalbare processors helpen ondernemingen en datacenterklanten hun moderne workloads effectief en efficiënt uit te voeren terwijl ze doorgaan met het digitaliseren van hun bedrijf.”

MiTAC Computing Technology Corporation/ TYAN Business Unit
Fenny Chen