Lumen kan worden geïntegreerd met Connect IQ om Garmin-gebruikers metabolische gegevens te bieden om hun prestaties en gezondheid te verbeteren

De eerste functie in zijn soort informeert Garmin-gebruikers over de realtime metabolische impact van hun training

Lumen and Garmin integration (Photo: Lumen)

LONDEN--()--Lumen, ‘s werelds eerste draagbare metabole volgapparaat, heeft samen met Garmin® International, Inc., een eenheid van Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN), een Connect IQ Lumen-app en Garmin Health API gelanceerd integratie, waardoor gebruikers de impact van fitness- en voedingsbeslissingen op hun lichaam in realtime beter kunnen begrijpen.

Door de CO2-concentratie meet Lumen in één ademhaling uw metabolische gezondheid en biedt het dagelijkse gepersonaliseerde voedingsplannen en inzichten in wat uw lichaam verbrandt: vetten of koolhydraten. Lumen ondersteunt vetverbranding en verbetert uw metabolische flexibiliteit, wat het vermogen van uw lichaam is om efficiënt te schakelen tussen het gebruik van koolhydraten en vetten als brandstofbron.

press@lumen.me
+972548161939