Hitachi ID introduceert de nieuwe Bravura Security Fabric

CEO Kevin Nix onthult de Hitachi ID Bravura Security Fabric als het enige complete identiteits- en toegangsplatform in de branche

Loading media player...

Who is Hitachi ID?

CALGARY, Alberta--()--Hitachi ID organiseert vandaag haar eerste online conferentie, de Power of One Digital Identity & Access Virtual Summit, waarop leidinggevenden de Hitachi ID Bravura Security Fabric en versie 12.0 van de toonaangevende identiteits- en Privileged Access Management-oplossing zullen onthullen.

"Leidinggevenden die strategische beslissingen nemen over identiteits- en toegangskwetsbaarheden, moeten fundamentele cyberveiligheidsproblemen oplossen met een robuust platform en niet met een menagerie van afzonderlijke producten," aldus Kevin Nix, Chief Executive Officer van Hitachi ID Systems. "Met onze Hitachi ID Bravura Security Fabric kunnen organisaties hun cyberbeveiligingsprogramma's opzetten en optimaliseren met één enkel platform voor identiteits-, groeps-, wachtwoord- en bevoorrechte toegang. Organisaties kunnen de identiteits- en toegangsservices in verschillende patronen verweven om hun digitale identiteits- en toegangsinfrastructuur tegen aanvallen te beschermen, te beheren en te besturen met de schaalbaarheid, flexibiliteit en integratie die ze nodig hebben naarmate hun roadmaps evolueren."

Bewezen patronen gecombineerd met meer dan twee decennia aan beveiligingsexpertise

De Hitachi ID Bravura Security Fabric creëert een gecentraliseerde weergave om functionaliteitspatronen te verweven die een organisatie nodig heeft om te beschermen tegen voortdurende bedreigingen en om alle aspecten van uw identiteits- en toegangsbeveiligingsprogramma te bestrijken. Naarmate u nieuwe identiteits- en toegangsbedreigingen ontdekt of uw roadmap evolueert, kunt u services in- of uitschakelen zonder andere producten te installeren om de IT-beveiliging te verbeteren, interne controles en naleving van regelgeving te ondersteunen en toegangsbeheer en -kosten te verlagen.

Enige platform met identiteit, geprivilegieerde toegang en wachtwoorden

Organisaties die hun identiteits- en toegangsvolwassenheid evalueren, kunnen nu risico's en bedreigingen onthullen met het meest nauwkeurige, snelste en diepgaande risico- en dreigingsevaluatierapport voor zowel identiteits- als geprivilegieerde toegang met de nieuwe Hitachi ID Bravura Discover. In tegenstelling tot vergelijkbare tools die doorgaans beperkt zijn tot identiteitstoepassingen op Windows en Linux, werkt Hitachi ID Bravura Discover op verschillende platforms en voor zowel identiteitstoepassingen als toepassingen met bevoorrechte toegang.

Volgens industrieanalist Martin Kuppinger, oprichter van KuppingerCole, in zijn paper over Modern Identity Fabrics: A Cornerstone of your Digital Strategy: "Identity Fabrics zijn een hoeksteen van elke strategie voor digitale transformatie. Ze helpen bij het snel leveren van uniforme identiteitsdiensten, het bieden van de diensten en de flexibiliteit die nodig zijn voor succes in de digitale transformatie, terwijl ze migratie, integratie en hergebruik van bestaande legacy IAM mogelijk maken. Bedrijven hebben een IAM met meerdere snelheden nodig dat zowel opkomende vereisten als de geleidelijke migratie van legacy IAM naar een moderne Identity Fabric bedient, in hun eigen tempo."

Moderne inzetbaarheid die kan worden opgeschaald tot honderdduizenden systemen

Versie 12.0 biedt moderne gebruiksvriendelijkheid en integratie met intelligente bots voor een betere zelfbediening. De verbeterde configureerbaarheid met krachtige groeperingsconstructies kan duizenden tot miljoenen identiteiten beheren met robuuste beleids- en regelverificaties. Het is het enige platform dat identiteit, geprivilegieerde toegang en wachtwoordbeheer omvat en dat ook kan worden opgeschaald naar honderdduizenden systemen en tientallen miljoenen identiteiten.

"De grote technische vaardigheid en genialiteit van Hitachi ID op het gebied van identiteit, geprivilegieerde toegang en wachtwoordbeheer waren de aanzet voor onze nieuwe naamgevingsstrategie," stelt Nix. "Ik ben ongelooflijk enthousiast om het bedrijf te leiden naar een unieke platformbenadering met een scherpe focus op het slimmer en sneller maken van de oplossing voor organisaties, terwijl we onze belangrijkste capaciteiten uitbreiden met strategische partners."

Over Hitachi ID Systems, Inc.

Hitachi ID biedt tientallen jaren ervaring en het enige platform voor identiteit, bevoorrechte toegang, bedreigingsdetectie en wachtwoordbeheer in de branche, de Hitachi ID Bravura Security Fabric. Voortbouwend op meer dan twintig jaar diepgaande domeinervaring, wordt Hitachi ID gepositioneerd als een door analisten erkend leider en maakt het bedrijf deel uit van het wereldwijde 'One Hitachi'-portfolio.

Ga voor meer informatie over Hitachi ID-systemen naar de website van Hitachi ID, stuur een e-mail naar info@Hitachi-ID.com, bel 1.403.233.0740 of volg @Hitachi_ID op Twitter.

Dawn Mallyon
VP, Marketing